אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

בדיקת הפוליגרף היא סוג של בדיקה שבה נשאל הנבדק שורה של שאלות ומעקב אחר תגובותיהם הפיזיולוגיות תוך כדי תשובה

בדיקת פוליגרף היא סוג של גלאי שקר המודד ומתעד מספר תגובות פיזיולוגיות כמו דופק, לחץ דם, קצב נשימה ופעילות אלקטרודרמיסית. בדיקות אלו משמשות כדי לגלות אם אדם דובר אמת או לא.

בדיקות פוליגרף פרטיות מתבצעות בפרטיות הבית או המשרד שלכם. הבוחן יתקין את כל הציוד ויבקש ממך לענות על שורה של שאלות על חייך האישיים, עבר פלילי, שימוש בסמים וכו'.

בדיקות פוליגרף משמשות רשויות אכיפת חוק וחברות פרטיות כגלאי שקר.

הפוליגרף הוא מכונה המודד את התגובות הפיזיולוגיות של הנבדק. הבדיקה מודדת דברים כמו דופק, לחץ דם, קצב נשימה והזעה על העור. בדיקת פוליגרף טיפוסית נמשכת שעתיים ומעלה וכוללת ראיון עם הנבדק ולאחריו בדיקה של תגובותיו הפיזיולוגיות לשאלות שונות.

בדיקות פוליגרף פרטיות משמשות כדי לזהות אם אדם דובר אמת או לא. המבחן כולל סדרה של שאלות הנשאלות לנבדק. האדם מחובר למכונה שמתעדת את התגובות הפיזיולוגיות שלו ואז משווה אותה לתגובות שלו. אם יש חוסר התאמה בין השניים, המכונה תשמיע צליל אזעקה ותודיע לבוחן.

בדיקת פוליגרף פרטית יכולה להתבצע בדרכים שונות בהתאם לאיזה מידע תרצו להוציא מהנבדק. לדוגמה, אם אתה רוצה לדעת אם הם ביצעו פשע בעבר, אתה יכול לשאול אותם על פרטים ספציפיים של הפשע הזה כמו היכן הם ביצעו אותו, מתי הם ביצעו אותו, מי עוד היה מעורב וכו'.

פוליגרף הוא מכונה המודד את התגובות הפיזיולוגיות של אדם לשאלות. האדם הנחקר מחובר למכונה, וקצב הלב, לחץ הדם, קצב הנשימה ואמצעים נוספים ננקטים בזמן שהוא עונה על שאלות. פוליגרף משמש במסגרות רבות ושונות, אך הם משמשים לרוב בחקירות אכיפת החוק.

בדיקת פוליגרף פרטית היא בדיקה הניתנת על ידי בודק שעבר הכשרה בשימוש בציוד פוליגרף. סוג זה של בדיקה נחשב למדויק יותר מאשר בדיקה שמבוצעת על ידי מישהו שלא עבר הכשרה כיצד להשתמש בציוד כראוי.

בדיקות פוליגרף הן סוג של בדיקה שבה שואלים את הנבדק שורה של שאלות, ועוקבים אחר התגובות הפיזיולוגיות שלהן. הבוחן יבקש מהנבחן להשיב "כן" או "לא" לשאלות שונות, במטרה לקבוע אם הן אמת.

בדיקת פוליגרף אינה בדיקה מדויקת ב-100% לאמיתות. זה יכול להיות לא אמין כי זה מסתמך על תגובות לא רצוניות שאולי לא ניתן לזהות על ידי האדם הנבדק, או כי זה יכול להיות מזויף על ידי מישהו שיודע איך.

השלב הראשון בביצוע בדיקת פוליגרף הוא שהבודק יקבע איזה פשע הוא חושד שבוצע. לאחר מכן, הם ישאלו שאלות על הפשע הזה וישוו את התגובות שלהם לקריאות הבסיס שלהם.

בדיקת פוליגרף היא טכניקה מדעית לגילוי הונאה. זה נעשה על ידי ניטור ורישום של מספר תגובות פיזיולוגיות, כולל לחץ דם, דופק, נשימה ומוליכות העור בזמן שהנבדק נשאל ועונה על שורה של שאלות.

ניתן לעקוב אחר ההיסטוריה של בדיקת הפוליגרף לשנת 1885 כאשר המצאתה תועדה לראשונה בבקשת פטנט אמריקאי (פטנט אמריקאי 395,787) על ידי ד"ר וויליאם מולטון מרסטון – עורך דין שהוכשר בהרווארד שהמציא את המכשיר כ"מכשיר לגילוי שקרים."

השימוש הראשון בבדיקת הפוליגרף באכיפת החוק היה בשנת 1914 כאשר הוא שימש בבית המשפט למטרות גילוי שקרים בפעם הראשונה במחוז Cuyahoga, אוהיו לאחר המצאתו על ידי לאונרד

בדיקת פוליגרף פרטית היא בדיקת פוליגרף מסוג אחר הנערכת בפרטיות ובנוחות של ביתך. הבוחן יבקר אותך, והוא יוכל לבצע את המבחן שם. זה מאפשר לך להיות נוח יותר ולחוות חוויה פרטית עם הבוחן שלך.

בדיקת הפוליגרף הפרטית מיועדת לאנשים שאינם יכולים להגיע למשרדנו עקב מחלה או פציעה, או למי שחוששים מביקור במשרד בו יצטרכו לפשוט בגדים ולהיבדק על ידי זרים.

זה גם אידיאלי עבור אנשים שזקוקים לבדיקת גלאי שקר אך אינם יכולים להרשות לעצמם פגישה אחת על אחת יקרה עם מומחה.

בדיקת פוליגרף היא סוג של בדיקה פסיכולוגית המודדת את השינויים הפיזיולוגיים בגופו של אדם. מכונת הפוליגרף עוקבת אחר קצב הלב, לחץ הדם, דפוסי הנשימה וההזעה.

ישנם שני סוגי מבחנים: שאלת הבקרה והשאלה הרלוונטית. שאלת הבקרה נועדה לעורר תגובה ספציפית מהאדם הנבדק. השאלה הרלוונטית נועדה להעריך אם האדם הנבדק דובר אמת לגבי נושא שנחקר.

המטרה של בדיקת פוליגרף היא לקבוע אם מישהו דובר אמת או לא. אם הם אומרים את האמת, אז התגובות הפיזיולוגיות שלהם יתאימו למה שהם אומרים על הנייר (או בווידאו). אם הם משקרים, אז התגובות הפיזיולוגיות שלהם לא יתאימו למה שהם

בדיקות פוליגרף פרטיות ניתנות לאנשים שהואשמו בפשע או נמצאים בתהליך מיון לתפקיד רגיש.

בדיקות פוליגרף פרטיות ניתנות לאנשים שהואשמו בפשע או נמצאים בתהליך מיון לתפקיד רגיש. זה נעשה כי יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו אמיתיים ולא ינסו לשטות בבדיקה.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.