אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

ביטוח דירה – לעשות את הדבר הנכון ולא לסמוך על המזל

אחת המגרעות הגדולות שלנו, כבני אדם ובפרט כישראלים, היא לסמוך על המזל, או מה שאנחנו אוהבים לקרוא בישראל "לסמוך על סמוך". כלומר, אנחנו סומכים על כך שלא יקרה משהו רע, ואם יקרה נדע כבר איך להתמודד עם זה. ישנם מקרים בהם שום דבר רע לא קורה, המזל משחק לטובתנו ואז אין שום בעיה. אך כשמשהו רע קורה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה רצינית.

אין תחום שמוכיח זאת בצורה טובה יותר מאשר עולם הביטוחים, ובפרט כל מה שקשור לעולם של ביטוחי דירות. הרבה אנשים, במידה ואין גורם חיצוני שמחייב אותם לעשות כך, בוחרים לא לרכוש ביטוח דירה ולהסתמך על המזל שלא יקרה כלום והם לא יצטרכו אותו. כך הם חוסכים עלויות, כך הם לא מבזבזים, לגישתם, כסף לחינם. העניין הוא, שאם חס וחלילה יקרה משהו, אזי שהעלויות איתן הם יצטרכו להתמודד יהיו גבוהות פי כמה, שלא נדבר על הטרחה שיצטרכו להתמודד איתה.

מה זה ביטוח דירה?

לפני שנסביר מה זה ביטוח דירה, איך הוא מתחלק ולמה חשוב להשקיע ברכישתו, צריך לציין שישנם מקרים מסוימים בהם בעלי דירות או דיירים מחויבים לרכוש ביטוח דירה. למשל, מי שמקבל משכנתא מהבנק מחויב לרכוש ביטוח לפחות בחלק שמתייחס למבנה, בשביל לשמור על ההשקעה של הבנק בנכס. כמו כן, דיירים המתגוררים בשכירות, נדרשים לא פעם לרכוש ביטוח דירה, כך אם חס וחלילה יקרה לה משהו, יהיה אפשר לבצע תיקון והערך של הנכס לא יפגע.

ביטוח דירה מתחלק לשני חלקים, ביטוח מבנה וביטוח תכולה. ביטוח מבנה מתייחס לנכס עצמו ולחלק היחסי של בעל הנכס בשטח המשותף (במידה ומדובר בבניין מגורים). הביטוח מתייחס למערכות פנימיות וחיצוניות ולכל מצב שעלול להתרחש בנכס. ביטוח תכולה, מתייחס לכל מה ששייך לבעל הנכס ונמצא בתוך המבנה. ישנן פוליסות אשר לא כוללות את כל הפריטים ויש צורך לרכוש הרחבות מסוימות, למשל, עבור תכשיטים, פריטי אומנות, מוצרים יקרי ערך אחרים.

למה חשוב לקנות ביטוח דירה?

הסיבה שביטוח דירה נחשב למוצר חשוב עבור כל מי שמחזיק ברשותו דירה או מתגורר בה בשכירות, היא שאף פעם אנחנו לא יכולים לדעת מה יקרה לנכס או לתכולה המאוכלסת בו ואיזה נזק כלכלי ייגרם לנו כתוצאה מכך.

זה נכון למקרים של שריפה, הצפה, פגיעה בצנרת, פגיעה במערכות חשמל, אינסטלציה, גז, פגיעה ברכוש או בכל דבר אחר. אפילו במקרים של פריצה פשוטה למבנה, אנחנו עלולים להינזק באופן כזה שלא נוכל לעמוד בעלויות, ופוליסת ביטוח דירה, כל מה שקשור לחלק של התכולה, יכול לאפשר לנו לקבל החזרים, כך שלא נידרש להוציא כסף מהכיס שלנו ונקנה הכל חדש בזכות ההחזרים מחברת הביטוח.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.