אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

הפוליגרף הוא מכונה שיכולה למדוד ולתעד את התגובות הפיזיולוגיות באדם

פוליגרף הם מרכיב עיקרי בתוכניות פשע וסרטים הוליוודיים. אבל האם הם באמת עובדים?

הפוליגרף, או גלאי השקר, הוא מכונה שמודד את השינויים הפיזיולוגיים בגופך כאשר אתה עונה על שאלות. כשאתה משקר, קצב הלב שלך עולה והעור שלך מזיע. הפוליגרף מודד את השינויים האלה כדי לקבוע אם אתה דובר אמת או לא.

הרעיון מאחורי הפוליגרף הוא שאנשים לא יכולים לשלוט בתגובות הפיזיולוגיות שלהם לשקר. משמעות הדבר היא שדופק מוגבר ורמות הזעה גבוהות יותר, ללא קשר למידת יכולתם לשלוט בהבעות הפנים שלהם או בתגובות מילוליות לשאלות.

השימוש בפוליגרף אינו חדש. נעשה בו שימוש בעבר וממשיך לשמש כיום במשפט פלילי ובסוכנויות ביון. פוליגרף שימש גם על ידי מעסיקים כדי לסנן עובדים פוטנציאליים.

בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לזהות שקרים בעת מענה על שאלות בנושא או נושאים ספציפיים. התוצאות מבוססות על תגובות פיזיולוגיות כגון לחץ דם, נשימה, קצב לב ומוליכות העור אשר נמדדות בזמן שהאדם עונה על שאלות.

אומרים שפוליגרפים לזוגות הם דרך יעילה לגלות אם בן הזוג בוגד בך או לא.

פוליגרף היא בדיקה המודדת את קצב הלב, לחץ הדם ותגובות גופניות אחרות של אדם בזמן שהוא עונה על שאלות. האדם הנבדק צריך לענות על סדרה של שאלות בזמן שהתגובות שלו מתועדות.

מכשיר הפוליגרף מתעד את התגובות הללו בזמן אמת, והבודק יכול למדוד אותן מול קריאות הבסיס של הנבדק כדי לקבוע אם הן דוברות אמת.

פוליגרף משמש בתעשיות רבות ושונות. הם נמצאים בשימוש למעלה מ-100 שנים, והם עדיין הדרך המדויקת ביותר לזיהוי הונאה. לאחרונה, נעשה שימוש בפוליגרף כדי לזהות בגידה במערכות יחסים.

הפוליגרף הוא מכונה המודדת ומתעדת את התגובות הפיזיולוגיות של אדם כאשר הוא נשאל שאלות ספציפיות לגבי התנהגותו או הידע שלו על אירועים. זה ידוע גם כגלאי שקר או גלאי אמת.

השימוש הנפוץ ביותר בפוליגרף הוא לקבוע אם מישהו ביצע פשע על ידי שאילתו אם היה מעורב באירוע ולאחר מכן רישום התגובות הפיזיולוגיות שלו בזמן שהם עונים על השאלה.

זה יכול לשמש גם כדי לקבוע אם מישהו ביצע ניאוף על ידי שאילת שאלות ספציפיות לגבי האם הוא קיים מגע מיני עם אדם אחר מחוץ ל

פוליגרף משמש על ידי זוגות כדי לבדוק את אמיתות בן הזוג. זוהי בדיקת גלאי שקר והיא אחת הדרכים היעילות ביותר לגלות אם בן הזוג שלך בוגד בך.

פוליגרף לזוגות הינו עסק חדש המציע ייעוץ ובדיקות פוליגרף לזוגות. היא נוסדה על ידי שני אנשים, שניהם פסיכולוגים ומנוסים בבדיקת פוליגרף.

החברה פועלת כבר מספר חודשים וכבר סייעה לזוגות רבים בבעיות הזוגיות שלהם.

פוליגרף משמש כעת לזוגות כדי לעזור להם במערכות היחסים שלהם. זה לא כאילו הזוגות יחוברו למכונה ויעטרו את קצב הלב שלהם. במקום זאת, הם יחוברו למכונת פוליגרף ויישאלו שאלות שימדדו עד כמה הם אמיתיים זה עם זה. השאלות ינועו בין אם אחד מהם בגד בשני או לא, האם אחד מהם אי פעם בוגד בשום צורה, האם אי פעם היו להם מחשבות כלשהן על בגידה בשני, וכן הלאה.

החלק הטוב ביותר הוא שהפוליגרפים האלה יכולים לשמש גם הורים שרוצים לדעת מה הילדים שלהם עלולים להסתיר מהם כשזה מגיע לסמים, שימוש לרעה באלכוהול, עישון סיגריות וכדומה.

בדיקת פוליגרף היא דרך לזוגות לגלות את האמת על המתרחש ביניהם. ניתן להשתמש בפוליגרפים כדי לחשוף אם אחד מבני הזוג בוגד או אם הם מסתירים משהו אחר שעלול להזיק למערכת היחסים שלהם.

בדיקת הפוליגרף לא נועדה להיות גלאי שקר אבל היא תעזור לזוגות לרדת לעומקם של מה שהם מרגישים וחושבים.

פוליגרף משמש כדי לקבוע אם אדם דובר אמת או לא. פוליגרף מודד תגובות פיזיולוגיות כמו דופק, לחץ דם ונשימה. הנתונים מנותחים לאחר מכן על ידי בודק פוליגרף אשר לאחר מכן ישפוט את אמיתות הנבדק.

בדיקת פוליגרף לא תמיד מדויקת כי ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על הקריאות. לדוגמה, אם לנבדק יש היסטוריה של חרדה או אם הם מרגישים עצבניים לגבי הבדיקה, זה עלול להשפיע על הקריאות שלהם ולגרום להם להיראות מטעים כשהם למעשה דוברים אמת.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.