אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

הפוליגרף לזוגות הוא המצאה חדשה שנועדה לעזור לאנשים שנמצאים במערכות יחסים ורוצים לדעת אם בן הזוג בוגד בהם

פוליגרף הוא מכשיר שמודד ומתעד תגובות פיזיולוגיות כמו דופק, לחץ דם ונשימה. זה משמש לעתים קרובות באכיפת החוק כדי לקבוע אם מישהו משקר.

הפוליגרף הומצא על ידי ג'ון אוגוסטוס לארסון בשנת 1921. הוא נקרא במקור "גלאי השקר" מכיוון שהאמינו שהוא מסוגל לזהות שקרים. עם זאת, זה לא הוכח והמכונה לא ממש מודדת שקרים.

בדיקות פוליגרף משמשות בחקירות פליליות ולסינון מועמדים לעבודה לצורכי אבטחה. הם משמשים גם כצורה של גילוי שקר כאשר אנשים טוענים טענות על עצמם או על אחרים (כגון תיקי משמורת ילדים).

פוליגרף לזוגות הוא שירות חדש שעוזר לאנשים לרדת לעומקן של בעיות הזוגיות שלהם על ידי שאילת שאלות על הזוגיות שלהם ורישום התשובות.

השירות זמין הן ליחידים והן לזוגות. זה יכול להיעשות באופן אישי או מרחוק. האופציה האישית מחייבת שני אנשים להיכנס לחדר פרטי עם בודק פוליגרף בעוד האפשרות מרחוק מחייבת רק אדם אחד לדבר בסקייפ או בטלפון עם בודק פוליגרף.

הפוליגרף הוא מכונה שמזהה אם מישהו משקר. הוא מודד את קצב הלב, הנשימה וההזעה של האדם הנבדק. הפוליגרף נקרא לפעמים "גלאי שקר".

הרעיון מאחורי הפוליגרף היה להשתמש בו כגלאי שקר בחקירות פליליות – כדי לקבוע אם מישהו אשם בפשע. עם זאת, הוא שימש גם למטרות אחרות, כמו תפיסת פושעים שמנסים להיחלץ מפשעיהם בטענה שהם הופללו או נכפו לבצע אותם. הרופאים משתמשים בפוליגרף גם ככלי בדיקה לסוגים מסוימים של פציעות או מחלות.

פוליגרף היא טכניקה הכוללת שימוש במכונה למדידה ורישום של תגובות פיזיולוגיות, כגון נשימה, דופק ולחץ דם. בדיקת הפוליגרף משמשת לרוב בחקירות פליליות ובסינון מועמדים לתפקידים רגישים.

הפוליגרף אינו נחשב לטכניקה אמינה לקביעת אמיתות מכיוון שהוא מסתמך על תגובות פיזיולוגיות של אדם לשאלות. הוכח שאנשים יכולים לשלוט בתגובותיהם לשאלות על ידי תרגול טכניקות כמו נשימה עמוקה או חשיבה על משהו אחר.

הפוליגרף הוא מכשיר שמודד את השינויים בתפקודי גוף האדם בזמן שהם עונים על סדרת שאלות. הוא מתעד תגובות גופניות כמו דופק, לחץ דם וקצב נשימה. בודק הפוליגרף ישאל את הנבדק סדרה של שאלות וישווה את תגובותיו לשינויים הפיזיולוגיים שנרשמו על ידי המכונה כדי לקבוע אם הם דוברים אמת.

פוליגרף נמצא בשימוש למעלה מ-100 שנה ברשויות אכיפת החוק, הצבא והמודיעין וכן בבודקי פוליגרף פרטיים. הם שימשו גם בחקירות פליליות, סכסוכים אזרחיים ולמטרות מיון לפני העסקה.

פוליגרף משמש לזיהוי הונאה באדם. ישנם גורמים רבים שהופכים את הפוליגרף למדויק, כמו התגובות הפיזיולוגיות של האדם. דיוק הפוליגרפים הוכח ונמצא בשימוש כבר למעלה מ-100 שנה.

הדיוק של פוליגרף אינו מושלם, אך עדיין זו אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות הונאה באדם. פוליגרף משמש למטרות רבות ושונות, כולל חקירות פליליות, איסוף מודיעין וקשרים אישיים.

פוליגרף משמש לזוגות כדי להעריך את רמת האמון והאינטימיות ביניהם. בני הזוג עונים על סדרת שאלות ומכשיר הפוליגרף רושם את תשובותיהם. לאחר מכן התוצאות מתפרשות על ידי הבוחן.

הפוליגרף הוא כלי שמודד שינויים במשתנים הפיזיולוגיים של האדם כמו לחץ דם, דופק, נשימה וכו'. הוא גם מזהה שקרים על ידי מדידת שינויים במשתנים אלו בזמן שאדם עונה על שאלות.

פוליגרף משמש את המשטרה וסוכנויות ממשלתיות כדי לבדוק אם אדם דובר אמת. בימים אלה החלו להשתמש בפוליגרפים לשימוש אישי שכן נמצא כי הם מדויקים יותר משיטות אחרות לגילוי שקרים.

פוליגרף הוא בעצם מכשיר שמודד שלושה גורמים שונים – קצב לב, לחץ דם ופעילות בלוטות הזיעה. לאחר מכן הוא משווה את המדידות הללו לקו הבסיס שנלקח לפני תחילת הבדיקה. המכונה יכולה לזהות מתי יש שינויים במידות אלו שיכולים להצביע על כך שהאדם הנבדק משקר או עצבני לגבי תשובה לשאלות.

פוליגרף היא שיטה לגילוי שקר המודדת את התגובות הפיזיולוגיות של הנחקר. נעשה שימוש בפוליגרפים בחקירות פליליות מאז שנות ה-20 ובבתי המשפט האמריקאיים מאז 1923.

הפוליגרף הוא מכשיר שמתעד שינויים גופניים בזמן שהם מתרחשים. כאשר אדם משקר, גופו מגיב בקצב לב מוגבר, בלחץ דם ובנשימה. הפוליגרף מתעד את השינויים הללו אשר מוערכים לאחר מכן על ידי מפעיל מיומן.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.