אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

פוליגרף הוא סוג של גלאי שקר שמודד ומתעד שינויים בקצב הלב, הנשימה, לחץ הדם והזעה של מישהו

לעתים קרובות נעשה שימוש בפוליגרפים בחקירות פליליות, אך השימוש בהם אינו מוגבל לאכיפת החוק. הם משמשים גם בהקשרים אחרים, כגון יחסים אישיים.

פוליגרף הוא מכונה שמתעדת ומודד תגובות פיזיולוגיות מסוימות לסדרה של שאלות.

הוא מזהה מתי אדם חווה תגובה רגשית שעשויה להעיד על הונאה או אי נוחות, כגון קצב נשימה מוגבר או לחץ דם מוגבר.

פוליגרף לזוגות הוא טרנד חדש בשוק. זו דרך לגלות אם בן הזוג שלך בוגד בך.

אתה יכול להשתמש בפוליגרף רק לעצמך, אבל זה יותר פופולרי לעשות את זה עם בן הזוג שלך. הסיבה לכך היא שתוכלו לראות כיצד הם מגיבים לשאלות ומה התשובות שלהם.

פוליגרף אינו מיועד רק לאנשים שביצעו פשע. הם יכולים לשמש עבור זוגות כדי לראות אם הם תואמים כדי לראות אם הם צריכים להתחתן או לא.

פוליגרף הוא מכשיר המתעד שינויים פיזיולוגיים בגוף וממיר אותם לגרף, הנקרא תרשים פוליגרף. השינויים המתועדים כוללים קצב נשימה, לחץ דם, קצב לב ופעילות בלוטות הזיעה.

השימוש הראשון בפוליגרף היה בשנת 1921 על ידי לאונרד קילר שעבד עם משטרת סן פרנסיסקו באותה תקופה. הוא רצה ליצור מכשיר שיוכל לזהות שקרים והוא הצליח לעשות זאת באמצעות המצאה משלו בשם "פוליגרף קילר".

פוליגרף אינו המצאה חדשה. הם שימשו לראשונה בסוף המאה ה-19 כדי לאמת את אמיתותם של הצהרות שנאמרו על ידי אנשים שהיו תחת חקירה. זהו גלאי שקר המתעד תגובות פיזיולוגיות לשאלות.

בדיקות פוליגרף אינן קבילות כראיה בבית המשפט כי הן לא תמיד מדויקות וניתן לעשות בהן מניפולציות. עם זאת, הם יכולים לספק קצת תובנה לגבי האם בן/בת הזוג שלך דובר אמת איתך או לא.

הדיוק של בדיקות פוליגרף תלוי במספר גורמים כולל מצבו הרגשי של האדם, מצבו הנפשי ועד כמה הם יודעים על בדיקות פוליגרף בעצמם. ישנן דרכים רבות שבהן אנשים יכולים לנצח את הבדיקות הללו כגון שימוש באמצעי נגד כמו לנשוך בעיפרון או לעצור את נשימתם לפרקי זמן קצרים כדי לגרום לזה להופיע

פוליגרף משמש כדי לקבוע אם אדם דובר אמת או משקר. בעבר, פוליגרף היה זמין רק לרשויות אכיפת החוק או בצבא. כעת, הוא הופך לנגיש יותר גם עבור אנשים רגילים.

פוליגרף מורכב בדרך כלל משלושה חלקים: ראיון, בדיקה ובדיקה. האדם המתראיין יישאל שאלות על יחסיו עם האדם האחר במשפט. הם ימדדו את קצב הלב, לחץ הדם והנשימה שלהם בזמן שהם עונים על השאלות הללו. לאחר מכן הבוחן סוקר את כל הנתונים הללו כדי לקבוע אם הם דוברי אמת או לא.

מכונת הפוליגרף היא מכשיר שמתעד ומודד נתונים פיזיולוגיים כמו דופק, לחץ דם, נשימה והזעה. הרעיון מאחורי הפוליגרף הוא שכאשר מישהו משקר הוא חווה עלייה בתגובות הפיזיות הללו. ניתן להשתמש בפוליגרף כדי לבדוק את אמיתותו של מישהו שהואשם בשקר.

הפוליגרף הוא דרך לזוגות לדעת אם הם באמת באותו עמוד או לא. זה יכול לעזור גם עם ויכוחים, אי הסכמות ובעיות אחרות ביחסים. זו דרך לזוגות להתקרב על ידי ידיעה אם אדם אחד משקר לגבי משהו או לא.

הפוליגרף הוא מכונה המודדת ומתעדת את התגובות הפיזיולוגיות של הגוף. הפוליגרף נקרא גם "גלאי השקר". הוא מורכב ממספר מכשירים, כולל חיישנים למדידת לחץ דם, נשימה, דופק ומוליכות העור.

ניתן להשתמש בפוליגרף בחקירות פליליות וכן בתיקים אזרחיים כגון סכסוכי משמורת ילדים או תביעות בגין נזקי גוף. זה יכול לשמש גם להערכת מועמדים לעבודה או למעקב אחר חולים בניסויים קליניים.

פוליגרף לא יכול לשקר; זו רק מכונה שמודדת את התגובות שלך ואומרת אם אתה דובר אמת או לא.

תהליך הפוליגרף קיים כבר למעלה מ-100 שנים והוא עדיין מתקדם היום עם אנשים רבים שמשתמשים בו על בסיס יומיומי כדי לקבוע אם מישהו

הרעיון של פוליגרף אינו חדש. הוא הוצע לראשונה על ידי הרופא והפיזיולוג הצרפתי, ארמנד טרוסו בשנת 1882. הפוליגרף פותח אז על ידי ויליאם מולטון מרסטון, שיצר מכשירים רבים ששימשו למחקרים פסיכולוגיים. הוא גם יצר את וונדר וומן, גיבורת הקומיקס והאייקון הפמיניסטי.

פוליגרף הוא מכשיר המודד מספר תגובות פיזיולוגיות כדי לקבל מידע על מצבו הרגשי ואמיתותו של האדם. בדיקה טיפוסית כוללת מדידת לחץ דם, דופק, דפוסי נשימה ומוליכות העור בזמן שהאדם נשאל ועונה על שאלות. פוליגרף נקרא גם גלאי שקר מכיוון שהם מודדים תגובות פיזיולוגיות הקשורות להונאה בעת אמירת שקר.

פוליגרף הוא מכונה המתעדת את התגובות הפיזיולוגיות של אדם לסדרה של שאלות. פוליגרף משמש באכיפת החוק ואיסוף מודיעין, כמו גם במגזר הפרטי.

המילה "פוליגרף" באה מהמילים היווניות "פולי" שמשמעותן רבות, ו"גרף" שמשמעותה לכתוב או לתאר. בשנת 1885 המציא הפסיכולוג האמריקאי ג'יימס מקין קאטל את הפוליגרף הראשון למדידת לחץ דם. בשנת 1921 פיתח ג'ון לרסון את מכונת הפוליגרף המודרנית המזהה שינויים בהזעה, בקצב הלב ובלחץ הדם.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.