אמינות | מקצועיות | איכות | מחירים הוגנים

מי צריך ייעוץ לפני חקירה במשטרה?

כל אדם אשר הוזמן לחקירה במשטרה צריך להתייעץ עם עורך דין, גם אם הוא רק מגיע לתת עדות וגם אם הוא משוכנע מעל לכל ספק שאינו קשור בשום אופן לעבירה שבוצעה. הסיבה לכך היא שכל מילה שנאמרת מתועדת ולאחר מכן רשאים החוקרים לעשות עם חומרי החקירה כראות עיניהם. הטעיות ו'משיכות בלשון' הינן נפוצות בחקירות משטרה, ולכן גם אם אתם בטוחים ומשוכנעים שאתם חפים מכל פשע, אתם צריכים מישהו שיידע לשמור על זכויותיכם ולהדריך אתכם כיצד להוציא את הצדק לאור. משרד עורכי הדין הפלילי עומרי שטרן הינו משרד מנוסה ובעל מוניטין שיספק לכם ייעוץ מקצועי, אמין ואחראי בכל מקרה שבו נדרשתם להעיד. 

חקירה משטרתית 

אנשים רבים מייחסים את המשפט 'חקירה משטרתית' לסרטי פעולה או לסדרות טלויזיה, וסבורים כי דבר כזה לעולם אינו יכול להתרחש בחייהם. אולם כל אדם עשוי להקרא יום אחד לחקירה משטרתית במידה והיה מעורב בתאונת דרכים או שהיה עד לאירוע פלילי, ועל אחת כמה וכמה אם נחשד בגרימה לתאונה או במעשה פלילי. חשוב מאד לדעת כי במקרה ונקראתם למסור עדות או להחקר בעניין כל שהוא במשטרה, אל תסמכו על כשרון הדיבור שלכם או על האמת שאתם מאמינים בה, כי חוקי המשחק בתוך חדר החקירות הם עולם שאינו מוכר לכם. גם אם הינכם חפים מפשע או רק עדים לאירוע, התייעצו עם עורך דין פלילי. עורך דין עומרי שטרן הינו עורך דין פלילי המעניק ייעוץ לפני חקירה במשטרה במקצועיות ואמינות רבה, כדי שאתם תוכלו לפעול באזרחות טובה מבלי להנזק ומבלי שיוטל בכם דופי. 

מי צריך ייעוץ לפני חקירה במשטרה?

בדרך כלל מוזמנים לחקירה במשטרה שלושה סוגי אנשים: 

  • חשודים – אלו שנחשד כי הם אלו אשר ביצעו את העבירה, תהיה זו עבירת סמים, עבירת נפקדות או עריקות או גרימה לתאונת דרכים.

 

  • מעורבים – אלו שנגדם בוצעה העבירה מוזמנים לתת את עדותם ולספר מה קרה. 

 

  • עדים – במידה והייתם עדים לאירוע של תאונת דרכים או שבוצעה עבירה פלילית ממש לנגד עיניכם, תידרשו להגיע ולתת עדות על מנת לרדת לשורשם של דברים. 

במידה והמשטרה קראה לכם להעיד, אתם חייבים להתייצב למרות החשש ולגולל את מה שראיתם בצורה קוהרנטית ומסודרת אשר תשפוך אור על המתרחש ותאפשר לכם להתנהל באזרחות טובה, אבל חלילה לא להנזק רק משום שהייתם במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. עורך דין פלילי אשר מאחוריו עומד משרד עורכי דין פלילי ותיק ומנוסה יכול להעניק לכם ייעוץ לפני חקירה במשטרה על מנת לבצע את מתן העדות בצורה הנאותה והנכונה ביותר עבורכם ולהזהר מכל הטריקים והשטיקים של חוקרים מנוסים שבסך הכל מנסים לסיים מהר את החקירה. 

אבל אני חף מפשע!

גם אם רק הייתם עדים ולא מעורבים, וגם אם הייתם מעורבים אך הצדק עימכם, וגם אם אתם אלו שגרמתם לאירוע בנסיבות שונות, הצדק תמיד לצידכם. במידה ותפנו אל משרד עורכי דין פלילי מקצועי ואמין ותשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי שיעניק לכם ייעוץ לפני חקירה במשטרה תוכלו להאיר בצורה הברורה ביותר את כל ההיבטים שהובילו לאירוע על מנת למזער ולצמצם ככל האפשר את הנזק לשמכם הטוב ולעתידכם. פנו עוד היום אל עורך דין פלילי מקצועי ואמין אשר מאחוריו משרד עורכי דין פלילי בעל מוניטין לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה להגנה ולשמירה על זכויותיכם, להוצאת האמת כולה לאור ולפעול לקידום סגירת התיק או אפילו לביטולו המוחלט. 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף
"אמת" - מכון בדיקות פוליגרף

בחרנו להשקיע ולהביא את טובי המוחות בתחום מיוצאי שב"כ ועד חוקרים לשעבר במשטרה כדי שתדעו שאתם ביידים טובות ויכולים להיות בטוחים שתקבלו את האמת שמגיעה לכם .

בנוסף לכך המחירים שלנו הם מהזולים בארץ ואנו מתחייבים לכם שהשירות הוא ערך עליון אצלנו בחברה .

נשמח להמשיך לשרת אותכם במקצועיות ואמינות לעוד המון שנים קדימה.